Aktualności

Co w konkursie 11. Sputnika?


Po 27 latach Karen Gieworkian powrócił za kamerę. Powrócił w wielkim stylu z „Całą naszą nadzieją”, dramatem płynnie i umiejętnie przeplatającym sceny fabularne i dokumentalne. Film ukazuje losy rodziny, która po katastrofie górniczej, opuszcza rodzinną miejscowość i wyrusza w głąb Rosji w poszukiwaniu lepszego jutra.

 

Sam reżyser podkreśla, że nie dzieli kina na dokumentalne i fabularne. „Jeśli uważnie obserwujesz życie, wszystko wychodzi naturalnie. W centrum tej historii leży dramat pewnej miejscowości, której mieszkańcy żyli w dostatku, gdy nagle znaleźli się na marginesie. Dramat rodziny odzwierciedla tu dramat całego kraju. Nasz naród jest wielki, wytrzymuje to, czego nie wytrzymałby nikt (...). Wydawało mi się, że pokazując dramat miejsca, pokażę całą Rosję. Jest historia nietypowo typowa” – komentuje twórca.


 

powrót


Fundacja Wspieram 35 MM Kinofest

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego RP oraz Ministerstwa Kultury FR:

MKiDN Ministerstwo FR

Polska:

pisf zakochaj sie w warszawie
Rosja:

centrum r

360stopni boria.pl drukarnia visent

E.A.R Empik bardzo bardzo niebo kopernika oficyna bbc klub komediowy południk zero akademia fotografii bioarp szerokie tory katiusza . kino praha teatr ateneum teatr współczesny studio wydawnictwo czarne edipresse świat książki prószyński i spółka editio claroscuro wydawnictwo literackie booker mito bagatela slajdy legalna kultura

tvp kultura tvp3 kino polska kino tv rmf classic cjg24 ams Aktivist kino Hiro Ekrany art papier Film&TV Kamera Fragile akcent Przedsiebiorcy@eu kie Ewropa krytyka literacka nowa europa wschodnia przegląd Rosyjski Kurier Warszawski Zupełnie inny świat co i gdzie eastbook example Filmaster Irka rosyjska ruletka na ekranie rynek wschodni nigdy więcej


mk aif ap . afisha proficinema . forsmi . . .