Festiwalowe miejsca

Kino Iluzjon


Iluzjon to kino z „muzeum” w nazwie. Ma szczególny status kina archiwalnego. Znajduje się pod opieką Filmoteki Narodowej, która zgodnie z przyświecającym jej hasłem „Pamięć filmu” chroni i niejednokrotnie przywraca kulturze polskiej jej dziedzictwo filmowe. ILUZJON należy do Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych. Ceniony jest za ambitny repertuar – połączenie klasyki i nowości – oraz wybór nietuzinkowych wydarzeń filmowych: pokazów specjalnych, spotkań z filmowcami, wystaw multimedialnych, seansów z muzyką na żywo, festiwali i przeglądów, repremier zdigitalizowanych i odrestaurowanych cyfrowo filmów przedwojennych z muzyką na żywo, czy uroczystych premier, na przykład odrestaurowanego cyfrowo dzieł.

 

Wytrawnych widzów ILUZJON nie odstraszy brakiem popcornu, zachęci zaś bezkonkurencyjnym programem, atrakcyjnymi cenami biletów, przyjaznym otoczeniem mokotowskiego skweru, bliskością stacji metra oraz kawiarnią Iluzja.

 

ul. Narbutta 50a, 02-536 Warszawa

tel.: +48 22 462 72 70

 

www.iluzjon.fn.org.pl


   



powrót


Fundacja Wspieram 35 MM Kinofest

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego RP oraz Ministerstwa Kultury FR:

MKiDN Ministerstwo FR

Polska:

pisf zakochaj sie w warszawie
Rosja:

centrum r

360stopni boria.pl drukarnia visent

E.A.R Empik bardzo bardzo niebo kopernika oficyna bbc klub komediowy południk zero akademia fotografii bioarp szerokie tory katiusza . kino praha teatr ateneum teatr współczesny studio wydawnictwo czarne edipresse świat książki prószyński i spółka editio claroscuro wydawnictwo literackie booker mito bagatela slajdy legalna kultura

tvp kultura tvp3 kino polska kino tv rmf classic cjg24 ams Aktivist kino Hiro Ekrany art papier Film&TV Kamera Fragile akcent Przedsiebiorcy@eu kie Ewropa krytyka literacka nowa europa wschodnia przegląd Rosyjski Kurier Warszawski Zupełnie inny świat co i gdzie eastbook example Filmaster Irka rosyjska ruletka na ekranie rynek wschodni nigdy więcej


mk aif ap . afisha proficinema . forsmi . . .